uppdatering!

Hej alla underbara!
Jag vet att jag inte bloggade nåt iggår, ledsen för det ! Men såg att Nicole iallfall hade slängt in  ett litet inlägg.
Hade en underbar dag igår. Var som ni förstår med bästa Nicole igår. Hon kom och supisade mig på morgonen, så jag fixade mig och så, sen gick vi till coop och köpte med oss lite hallon. Sen åkte vi hem till henne och gjorde iskaffe och tog med oss det ch satte oss ute på en brygga i solen och myste med hallon och kaffe. Det var helt underbart. Senare så tog jag bussen och mötte upp Hanna, vi åkte in till stan och shoppade lite och så. Fick med mig lite småsaker hem. Sen så mötte vi upp massa folk i skrubba och grillade där hela kvällen. Jättemysigt!
Sem skulle jag ha laggat hos Hanna men det blev inte så. Malin och Anton erjöd sig också att jag kunde sova hos dom,, gulliga dom är, fast jag avstod. Så jag slaggade hemma.
Nu har jag precis käkat frukost framför ett par avsnitt av The OC, och jag funderar på att gå ut och träna nu.. men vi får se. Kanske tar det ikväll istället. annars så har jag inga speciella planer för dagen ännu.
Men vi hörs sen. Puss!
Har massa fina bilder från igår, men just nu får nu nöjja er med en gammal bild!
Kan lägga upp de andra senare.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0